Bigmodel Walk Around

Bigmodel Walk Around
Bigmodel Walk Around

środa, 15 kwietnia 2015

Panzer IV Ausf.H Trumpeter 1/16

Dostałem go już jakiś czas temu.
Dopiero kilka dni temu, znalazłem trochę czasu żeby przejrzeć zawartość pudełek.
Ogólnie ten model jest udany, choć ma pewne wady. Ale na pewno jest lepszy od  modelu Tiger II.

J'ai reçu ce modèle il ya quelque temps.
Il y a quelques jours, j'ai trouvé un peu de temps étudier la boîte.
Cette maquette général est réussie, il est certainement beaucoup mieux que le modèle du Tiger II.






Zalety i wady
Avantages et les inconvénients


Zalety: dużo detali, 
Trumpeter daje do wyboru dwie wersje kół napinających. 
Peryskopy zostały wykonane z przezroczystego polistyrenu.
Stelaż na radiostacje jest fototrawiony.



 Avantages : beaucoup de détails, 
Trumpeter fournit 2 versions de la poulie de tension.
Les périscopes sont fabriqués en plastique transparent
Le cadre sur la radio est photodecoupe









zawieszenie 
la    suspension








Koło napędowe 
Roue d'entraînement








Gąsienice 
Des chenille










Wady  
Les inconvénients


Nie ma dwóch rur wydechowych od silnika do tłumika. 
Nie ma żyrokompasu kierowcy
Fotel kierowcy nadaj się do zrobienia od nowa.

Il n'y a pas les deux tubes d'échappement.
Il n'y a pas un gyroscope (un compas magnétiques)
le siège du chauffeur vous pouvez jeter à la poubelle.
Et fabriquer une nouvelle le siège du chauffeur.

Fotel kierowcy zrobiony przez zemnie do modelu Tiger II w skali 1/16 z Trumpetera  
Le siège du conducteur, faite par moi pour le modèle Tiger II avec Trumpeter





 żyrokompas kierowcy  zrobiony przez zemnie do modelu Tiger II w skali 1/16 z Trumpetera  

un gyroscope (un compas magnétiques)
faite par moi pour le modèle Tiger II avec Trumpeter







Malowanie  
La    peinture


A tu w oryginale 
Zdjęcia pochodzą ze strony - http://www.bundesarchiv.de

La original Pz.IV avec le nombre de 615






Nasz IV-ka ma takie gąsienice    
Notre Panzer IV, Il a ces chenille.




Kilka zdjęć z detalami 
Quelques photos des détails 





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz